gym

bestämmde redan igår att jag och julia skulle gymma idag. Så vi var duktiga och ställde klockan på tio och gick upp och tog bussen till gymmet. Innan det var det lite drama hemma när min far kommer in med en skit svullen fot. Den hade gått typ ur led och sen gått tillbaka. Skönt. Så jag fick leka lite doktor och linda in hans fot.
På gymmet blev det 30 min på crosstrainen och 15 min på löpbandet. Jag är grym. Sen lite gym för benen också. Jag är sååå hurtig . Eller inte.
Nu har jag landat i soffan och kommer inte resa på mig på ett tag. Måste duscha men är för trött för det nu. Är också allmänt irreterad. Det är ju jätte skönt det med.
Måste bara säga grattis till malin  idag som fyller 17 år! Grattis bruden<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0