fredag

Har jobbat idag med. Gick bra. Fick stå i kassa idag igen så det va bra. Efter Jobbet åkte jag till kungsmässan och träffade julia,mathilda och pappa där. Köpte klämmor och skal till min mobil(äntligen). Efter det blev det att åka till coop och köpa mat.
När jag kom hem blev det att leta upp matchkläderna, haha dom har jag inte använt på ett tag så dom låg långt in i gaderoben. För imon ska vi ju spela aranäs open!! Majs  höjdpunkt ;) Ne men det ska bli jätte kul att spela. Var som sagt längesen vi spelade matcher. Och jag ska spela i två lag denna gång, så jag lär ju få spela mycket. Spelar både med aflickor och juniorerna(Y) Så imorgon blir det en hel dag i kungsbacka. Kom dit vettja! Fast det ska ju pissregna.... åh hata sveriges väder.Men men , kom i alla fall;)
I och med att jag har så många matcher imon, så har jag varit så duktig och skrivit ett spelpogram till min mamma och pappa , så dom kan ha koll. =) duktigt!

Nu blir det dusch, luktar donken.. gott! Sen blir det att packa väskan för imorgon och
sedan lite fredagsmys framför tvn.
Ha en bra fredag
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0