fin måndag

Min måndag har varit bra:)
Börja med lite engelska på morgonen. Kollade lite film, slutade efter en halvtimme kanske. Rätt så chill. Sen efter det hade vi lite mentorstid. Då fick vi den trevliga överraskningen av vår käre mentor, att vi ska ha idrottsprov på torsdag. KUL. Och jag förstår inte riktigt, för nu på onsdag så ska dom sätta betygen=allt ska vara klart. jaja, får la plugga på det på onsdag eller nått, det löser sig!
Efter mentorstiden, drog jag jullan och rubin för att kolla fotboll på tingbergsvallen. Det var aranäs emot lindälv. Och tjejerna i lindälv kan man säga är snäppet bättre än aranäs:P men men.
När vi hade suttit där och frysigt ett tag så gick vi och åt på buffé. Gott vare! fast fy vad mätt jag blev.. När vi hade ätit klart där skulle vi ha kollat när killarna spelade med, men vi pallade inte det. Så vi åkte hem. Och när jag kom hem sov jag en stund, sen bar det av till träningen. Träningen gick helt okej. Fast hade huvudvärk denna måndagsträningen också.. skumt! Ialla fall, så skulle vi ha långlöp idag efter inneträningen. Vi sprang typ 7.7 km tror jag. Och det var faktiskt lite skönt och springa idag:) Klart det var jobbigt, men inte så att man dog. Så när jag och mathilda kom hem var vi så nöjda. Och mamma hade bakat kaka också så livet var helt underbart=)
nu ligger jag i min säng helt döende. Galet trött. Trött i vartenda muskel.
Så godnattt

flummigaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0