underbara fredag

längesen jag skrev nu. Igår hade jag fullt upp med skola och handboll, som vanligt..
var även hos tandläkaren igen och fyllde igen mina "gropar" jag har i tänderna. Usch.. inte
kul att gå till tandläkaren.
Idag hade vi sovmorgon som vanligt på fredagar , sköönt. Sen hade vi två lektioner sen slutade jag :D
för jag hade inställd tyska. det är ju aldrig fel. Så jag slutade klockan ett idag, väldigt gött.
Så jag, jullan och ruben gick till kungsmässan en stund. Där hittade jag en foundation och en skinnjacka=D
Det fick jag för 250 kr (Y). (Hade 200 kr rabatt där)
efter det åkte jag och mamma och lämnade lite cv på några affärer.
Nu ikväll blir det nog tvtittande och äta räkor , mmm gott!
min nya skinnjacka för 299kr ifrån H.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0