onsdag

Igår var det som vanligt skola och handboll.
Det var kul att träna på kvällen. Morgonträningen var la helt ok..
När vi var ute och sprang i backen efter träningen hände nått med
mitt lår/höft. Fick skit ont , och det strålade massa. Men det konstigaste
var att jag kände inget när jag sprang utan när jag stod still och drog upp benet
emot mig. Efter när jag kom hem så blev det bara värre. Det stelnade och så.
Men idag har det blivit bättre. Känner av det men det är ingen fara så sätt.
Men det blir ingen träning för min del. Är väldigt trött, och känner att det ska bli
skönt att bara vara hemma en kväll. Och så vilar jag benet också. Vill inte att
nått ska händ nu inför sm.
Just nu sitter jag i soffan och kollar lite tv. Har precis plockat undan massa tvätt
så nu blir nog mami o papi glada =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0