slapp söndag

åkte aldrig upp till ahl efter jobbet. Var för trött. Så jag och mathilda julia och jessi grillade här hemma. Mums på det. Satt där ett tag och tjöta, sen fixade jag jessis hår för hon och mathilda skulle ut. Det blev fin fint;) När dom hade åkt satt jag och julia framför tvn och åt massa gott. Hade ingen lust att hitta på något. Var som sagt väldigt trött.
Idag har jag legat ut i solen några timmar. Gött vare! Ska regna i morgon tror jag(?) så det är bäst att passa på! När det var för tråkigt att ligga där så gick jag in och fixade med min gaderob. Städade ur alla fula kläder jag aldrig använder. Och hängde även fram lite somriga kläder=)
Måste bara säga grattis till världens bästa linn som firar ett år i dag med hennes boyfriend patrik! Ni är grymma=D

& jag är fööör snygg assååååå

Kommentarer
Postat av: LLLL

vi tackar massor, och DU är grym min bästa vän! <3

2010-06-06 @ 22:45:56
URL: http://linnsilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0