onsdag/torsdag

Igår(onsdag) hade jag som vanligt en kort skoldag. Fick reda på att mitt slutbetyg i tyska blir ett G. Och jag är nöjd att jag överlevde kursen. Tyska är verkligen ingenting för mig.. eller vänta, språk är ingenting för mig=)
När skolan var slut åkte jag hem och la mig på altanen för att sola. Somnar alltid lika gött i min brasse stol;) Så låg där i nån timme sen så kollade jag typ tv hela kvällen. As gött!

Idag(torsdag) har jag haft min sista morgonträning i hela mitt liv. Fan va gött det var att skriva den meningen, haha. Men vi var 4 pers.. Så jag och carro gick in till gymmet och körde lite. så duktiga och hurtiga är vi ;)
När vi hade gymmat klart så gick jag jullan och rubin och kollade på KM i fotboll. Det var nice, fast det blåste som tusan! Men men, vi överlevde. När vi hade varit och kollat lite på fotboll blev det in igen och skriva det förbannade idrottsprovet. Och usch.. det var inte kul. Men nu är det gjort!
När jag kom hem ifrån skolan så skulle alla flickor i familjen klippas. Och då kom våran frisör hem till oss och gjorde det. Jag toppade det bara och tonade det lite mörkare. Syns nästan ingen skillnad , men jag är nöjd med det endå:) När jag och mattis hade klippts klart så bar det av till träning. Ingen toppen träning, men endå kul. Jag hade så fruktansvärt ont i benen efter träningen, och jag förstår inte varför, för vi hade inte ens så jobbig träning.. Kanske dags att vila min kropp lite. Den kanske säger ifrån.. Aja, skit samma:)


KM


Ska sova snart. Imon blir det upp och kolla alla studenter i kungsbacka:) kuul
ha det gött puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0