midsommar
















Jag hade en as rolig midsommar igår. Som bestod utav mat,skratt,lek, ännu mer skratt, sång,dans och massa mer! Och jag får tacka dom goa damerna och pojkarna som var här och gjorde det till en rolig kväll helt enkelt! Hoppas ni också hade skoj.
Idag så när jag jag vakna var det upp och städa allt. Tog ganska så lång tid, men fint blev det sen ialla fall. När de var klart la jag mig ute och solade. Låg där jätte länge. Sen när pappa och mamma kom hem så åkte vi hem till Ahl och badade i deras pool. As nice. Sen så åkte vi och köpte pizza och godis.. haha feta är vi. Så jag har haft två bra dar helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

TAAAACK SOOOFFAAN!!

2010-06-27 @ 00:26:56
URL: http://pedersenm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0