kabaré

klockan ringde halv sju imorse.. Och det var jobbigt att gå upp , men men. Jag mathilda och mamma skulle till kapareskolan och kolla på deras kabaré. Julia var såndär pogramledare för det så det var därför;) Vi mötte Christine och linn där som skulle också kolla. Frida sjöng ju även =) OCh allt var bra! Det roligaste var nog när skivan hackade när det var två som dansade. haha, och killen förtsatte dansa medans tjejen bara stod där. haha det såg ju så roligt ut.
När vi hade kollat klart där så kollade vi lite på kungsmässan, hittade lite smink. Sen bar det till skolan för att sy klart min tunika. Och det blev bra, och nu är jag klar i skolan :D gööött. Bara skolavslutningen i morgon kvar. Kan inte förstå att det redan har gått två terminer. Det har faktiskt gått jätte fort. Konstigt att jag ska komma till en ny klass igen.. men det kommer säkert bli bra=)

Frida på scenen :D

juuuuliaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0