go torsdag

mitt internet har damp nu, men ah det får la gå endå.
idag har jag tillbringat min dag hos ellenpropellen. Vi såg på filmen the proposal, som är huuur söt som helst och jätte bra! Sen så åt vi lite , sen kolla vi lite tv, sen åt vi lite igen(haha) sen så åkte vi och tränade. As go träning, massa skott ifrån sin posetion. Det gick inte jätte bra , men det var kul endå. Sen spelade vi en halvtimme , i as högt tempo. GUD vad jag svettades( varför skriver jag hela tiden att jag svettas? vill ni ens veta detta? jag tror svaret är nej på den frågan. Men ah , nu vet ni, jag svettas!) helt galet. Efter träningen åkte jag o mattis med christine som var så snäll och plockade upp oss ifrån vägen. Och i bilen hem så blev jag bjuden på middag i morgon kväll hos familjen ljungblad. Man tackar man tackar;) haha ne men det blir mys!
Nu är jag så trött så jag ser knappt bokstäverna jag skriver. Allt flyter liksom ihop och blir jätte suddigt. Så jag tror jag ska sova nu.
ha det gött haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0