börja plugga

denna dag har varit depp. Allt tack vare ett jävla resultat i skolan. Att det kan göra så mycket? Jag insåg att det inte går att bara flyta med i skolan och inte plugga. Så nu nästa termin när jag börjar en annan skola, ska jag fan plugga! Ska plugga på allt. Ska aldrig ta saker för givet igen. Att jag tror jag löser det endå. Nej, nu får jag för fan börja plugga.
Dagen blev lite bättre när jag gick i min ensamhet och spenderade lite pengar på en tröja och ett dieadem. Att det kan göra en gladare? knasigt. Dagen blev lockså bättre när jag tränade. Träffade mina girls och det gjorde mig glad. Snackade om lite planer för midsommar, och det kommer säkert bli kanon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0