1a juni

är inte alls på blogghumör. Men ska försöka skriva lite endå=)
skolan idag var jätte chill idag med. Gjorde absolut inget vettigt på nån
lektion. Åkte hem vid ett. La mig och solade, fast precis när jag gjorde det så kom ju massa moln.. Men jag låg kvar endå. Det är jätte varmt i luften så det var skönt. Låg där kanske en timma, och jag fick liiite färg;) När jag hde bytt om och tryckt i mig lite mat så var det träning. Inte så jobbig träning. Och det passade mig utmärkt idag. haha
Efter träningen hade vi möte. Och det verkar som det endå kommer bli ett bra handbolls år i år! kul =) När mötet var slut bar det hemmåt och äta massa. NU ligger jag här igen i min säng och känner att jag behöver sova mycket snart.Man blir faktiskt mycket tröttare nu när det är så varmt, fast det är ju bara gött när det är varmt så jag ska inte klaga!

liiiiite färg fick jag minnsan idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0