partille cup

i torsdags så började partille cup för min del. Vi spelade 3 matcher. Och vi förlorade två utav dom.. Vi spelade faktiskt helt ok. Fast vi skulle nog ha vunnit alla matcher, om alla var taggade. Men vi spelade ju faktiskt i spöregn alla matcher så ah.. Vi kämpade på endå!:) emellan matcherna så värmde vi oss på donken(Y) och åt även lite mat.
när jag kom hem den dan, så var jag heeelt slut. Åt lite mat, duschade och sen slocknade jag i sängen. Fick ju gå upp kvart över sex idag.. Hade match vid nio. Och den förlorade vi.. så inget aslutpel för oss. Men sista matchen i gruppen vann vi, så det var endå bra! Men imon så blir det bslutspel. Och vi spelar första matchen vid fem(?). Så kom in till heden och kolla? :D

mätta tjejer på donken i torsdags



torkade(?) alla våra kläder på golvet på donken (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0