onsdag

vaknade brevid ellen idag. Det var strom utanför så man var ju inte jätte sugen på att gå upp..Men upp gick vi och efter god frukost och lite tvtittande så åkte jag till skolan. Innan skolan han jag köpa en almenacka. Det blev en rosaa, kanon juuu! Iskolan så hade vi frisörlektioner.Och vi fick våra dockhuvuden idag:D och på dom så gjorde vi olika benor, eller hur man ska göra benor så det blir lättare att klippa typ(svårt att förklara). Sen fick vi tvätta dom, och sen så fick vi föna dom. Och det var faktiskt mycke svåre än vad jag trodde det skulle vara. Att både ha koll på fönen borsten och dockan är inte jätte lätt. Men det är bara att övaaa!
efter skolan gick jag till kungsmässan för att kolla lite. Fast fick panik först för jag hittade verkligen ingenting.. Och jag ville verkligen köpa nått. Det är alltid så när jag får min lön.. då hittar jag aldrig nått! Men efter ha gått där en stund så hittade jag äntligen en kofta och två spets bh:ar(bandlösa, as söta, as billiga!). Så när jag åkte hem så var jag endå rätt så nöjd:)
ikväll så ska jag bara ta det lugnt. Har ingen träning idag, och det är jätte skönt verkligen. Blir nog massa tv och tidigt i säng. ha det bra!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0