måndag och tisdag

hade en jätte bra måndag. Började dan med att köpa skor, converse!Är så nöjd nu när jag har äntligen köpt dom. Det blev ett par vita. Sen efter skoköpningen så hade jag skola. Hade mina första frisör lektioner, och vi fick göra uppsättningar. Det var as kul!Man fick göra precis hur man ville och jag och min kompanjon gjorde två inbakade flätor på bägge sidorna och sedan lockade vi håret lite och la det på sidan. Det blev faktiskt mycket fint:)
efter skolan hade vi träning. Det var jobbigt men as kul!Och vi fick massa beröm, så det är ju alltid kul=) efter inneträningen så hade vi ute löp.. intervaller i pissregn. Alltid lika kul. Trodde helt seriöst att jag skulle dö. Usch vad jobbigt det var! Men gud vad nöjd jag var efteråt.



Denna tisdag har också varit bra än så länge. Skulle åka till skolan och ha en lektion, då var den inställd.. värt! Men då fick jag fixa massa andra saker innom skolan, så det var ju endå bra. Sen när det var klart så gick jag till karma för att ta en liten frukost med ellen. Det var mys som vanligt! Sen strosade vi runt lite i stan. Bestämde även att jag ska sova hos henne ikväll. Börjar nämligen halv två imon, så varför inte? ;)
nu måste jag vila lite innan jag åker på träning,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0