vg och ig

tjoho
idag har fick jag tillbaka resultatet av mitt matteprov. FICK VG!!!!!! fatta , jag , sofia andersson fick vg på ett matteprov! hur grymt är inte det? Sen så fick jag reda på mitt excelprov.. det var därimot inte lika bra, ig. HAha , hata datakunskap!!Och nu måste jag göra omprov, och hur fan ska jag klara det? pallaaaa
Har inte gjort nått kul alls här hemma idag. Sov en stund på soffan, skönaste som finns:) Pratade med mami och hon sa då att hon hade kollat på den klänningen inne i affären, och den var jätte ful. Så nej, jag får hitta nån annnan klänning :)
Nu blir det kvällsfika och handboll på tv:)
puss

systrana andersson, alltid lika fräschaaaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0