har inget att ha på mig

idag har jag haft en helt okej dag=) var med på morgonträningen för första gången på typ två och en halv vecka. Det var kul/skönt att komma igång igen. Men fy fan vad dåligt det gick. haha , typ satte alla skott två meter utanför målet. Kuuul(Y). Resten av dag var som vanligt , förutom att vi hade en vikarie i två ämnen och ... åååh vad hennes röst skärde in i öronen.fick ju huvudvärk.
När jag kom hem la jag mej i soffan  och tog en liten tupplur. Var så jäkla trött va. Kanske har nått med att jag inte åt så mycket i skolan.. Sen när jag vaknade till liv igen så började jag prova lite kläder inför fredag. Asså jag får panik , jag har inget att ha på mig!! kan ingen snäll själ ge mig nått snyggt att ha på mig?
jag blev så arg så jag sket i alla kläder och slängde dom på marken och la mig här i soffan. Snart blir det biggest loser(eller hoppas jag, man vet ju aldrig med kanal5, dom kanske visar hockey istället???!!)

julia provade även lite kläder (Y) här med räven bert på axeln



skabbigaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0