frisör nästa :D

igår fick jag äntligen reda på att jag kom in på frisörlinjen=) Gött ! För om jag inte hade kommit in hade jag.. eller vänta då vet jag seriöst inte vad jag skulle gjort.. Så det var tur att jag kom in.
igår på kvällen kom det hem folk till oss och då åt vi grillat för första gången i år, mumma! Så det var nice.
Idag åkte vi tjejer in och kollade lite i affärer. Jag hittade faktiskt en söt klänning ifrån hm. Vet att jag inte ska köpa nått nu , för jag är pank, men den kostade bara 150 så jag var tvungen. Bild kommer antaglien senare=)
Mathilda köpte faktiskt en jätte söt tunika ifrån tara med. (Y) vi köpte även massa gott godis.
När vi kom hem åt vi tacos, sen så fixade jag med min gaderob. Rensade hela . Annars blir det bara att man tar en hylla , men nu tog jag alla. Så duktig är jaaag =)

ikväll blir det mest chill , ska ladda ner mer spel till min iphone. haha , försöker lära mig lite.
ha en bra lördagkväll
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0