bodaborg

Kvällen igår blev mycket lyckad den med. Jag, jullan och erik cyklade hem till erik och kollade på film. Även tobias och jakob var med. Det var mys! sen sov jag och julia över där. Gick upp vid 06.30 för att vi skulle till bodaborg och leka med laget. Jäkligt segt att gå upp så tidigt på en söndag , men men.
Vi åkte då till småland, och det tog tre timmar ... sov i bilen, var så sjukt trött.
sen när vi äntligen var framme , blev vi uppdelade i lag. Och sen var det bara att börja leka. Man gick in i olika rum och gjorde olika uppdrag kan man kanske kalla det för. Massa olika, vissa saker skulle man tänka på, andra typ krypa runt i olika banor och sånt. Kan säga det att man är ganska mör i benen efter allt spring där.Även mina knän är fint röda efter att ha krypit runt där.
men dagen har varit lyckad, har haft mycket skoj:) som sagt mitt lag är bäst!
nu blir det att chilla resten av kvällen, är så trött . sov inte mycket inatt. Men är ledig imon så jag kan ju sova ut ialla fall :D
ha en bra söndagskväll
puss!


jullebulleeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0