18:10

Dagen började med att vi had fys på morgonträningen. Vi hade spänst,mage och sen lite andra övnigar. Sjukt vad skönt det var att få ta i igen. Hallå eller, jag har bara suttit i den här jävla soffan nu när vi inte har haft nån träning. Och så får vi en bra träning på morgonträningen? vad hände där? ne men detta var bättre än handbollen vi brukar ha på morgonen, så jag hoppas vi fortsätter med detta:)
efter träningen blev det träningslära. Då hade alla hockey människorna redovisningar om hockeysaker. Kul för oss handbollare. Fatta absoult ingenting. Men men, sen flöt dan på. Fick sluta hela dan en havltimma tidigare. det gillas! Men när jag kom hem så var det ingen hemma, och ah .. jag har inga nycklar så jag fick sitta där. (Klart jag har nycklar, men hittar dom fan inte.. hade dom senast på lagfesten. Så om nån har sätt dom, hör av er tack.)Men julia kom efter en kvart så det var lungan.
När jag kom innanför dörren blev det att lägga sig och vila i soffan. Sov typ i en och en halv timma. SÅ skönt. Finns inget skönare :)
Imorgon är det valborg. Blir ingen festande för min del, blir middag hos Brink istället med fint sällskap. Det blir nog jätte bra tror jag minnsan:)
nu ska jag äta nått
ha det bra
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0