pappas dag

Pappas dag idag . Grattis ! <3

skoldagen gick jätte fort idag och efter skolan gick jag och köpte
nytt fritidskort och köpte prisent till pappa. Nu när jag kom hem 
la jag mig i mattis säng och kollade på lite tv. Är as slapp , men det är
gött att inte behöva göra något nu när jag inte tränar :) Igår var jag
på träningen och hade ett samtal med min tränare ( alla har det i mitt lag)
och han ställde så jobbiga frågor va :P typ sånna man inte vet vad man
ska svara på . Men det gick bra :) De orden som fortfarande är kvar i mitt
huvud är ; Du har alla förutsättningar för att blir hur bra du vill och det är bara upp till dig vad du vill , för du kan blir så bra. Galet , att få höra det av nån som han..

Nu blir det räkor och fira pappa :D
pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0