Ny blogg (:

God dag .
Läste min väns blogg , så tänkte vrf inte skapa en till mig ?

Idag va jag i gbg med Linn , skulle hitta en nyårs klänning . Det va lättare sagt en gjort .
Jag hittade en klänning som va av spets .
 Den såg okej ut så , jag köpte den . Hittade den på gina , sen hittade jag ett par jätte
 söta knästrumpor på affären shock .  Sen köpte jag ett svart linne på gina ,
som jag va tvungen att ha under klänningen . 

sen när jag kom hem skulle jag då prova allt ... Jag kännde mej tyvärr som en uppstoppad korv .
allt va jätte tight . Men tur som jag har så har jag en syster som hade en svart sidenklänning
som endå såg ok ut . Så den blir det nog (Y)


Imon jobbar jag , har så ingen lust med det och jag känner bara ångest
över hur jag ska hinna o fixa allt innan nyår .  

ska duscha och smörja in mej med brunutansol ..
vill ju inte vara helt vit nu när
man ska ha klänning på onsdag ;)

puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0