Jobba , fixa , sova

Tjoflöjt.
Idag började jag jobba 11.15 , segt som attans att jobba idag .
Asså när jag jobbar går så himla konstiga tankar runt i huvudet på mej .
De är då jag kan tänka på allt eller inget .. ganska konstigt .

Nu är jag äntligen hemma ifrån jobbet . Allt va bara segt .
Nu ska jag ta tag i mej själv o fixa naglar och ögonbryn och lite
så inför imon . Funderar också på att prova alla tre kläningar
jag har att välja mellan . Problemet är att jag känner mej inte riktig
bekväm i någon . Gaaah , jag vet inte vad jag ska göra .
Får väl gå naken ;D

Aja  , Imon kommer troligtvis Ellen och kanske Natta hit .
Vi ska bada i tunnan och fixa oss tillsammans , sen åker vi
in till johanna runt sex nån gång . Det ska bli kul att få träffa alla igen ,
känns som det va evigheter sen vi sågs .

måste gå , puss s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0