söndag/måndag

Skrev inget igår för det hände inget kul igår. Jobbade lite. Och det var sjukt mycket att göra! alla var som galna.. haha, plus att det var sjukt varmt. När jag hade kommit hem kollade jag lite fotboll, sen gick jag och la mig och kollade på filmen step up. As bra film!
Idag har jag inte gjort mycket. Har solat lite, och ätit nudlar. Haha , kul för er att veta :D Ska snart åka in till kba och kolla på en bikini. Vill ha en innnan jag åker till farmor, och det gör jag på onsdag så. Saa även träna efter jag har kollat efter nån bikini. Sen när jag kommer hem blir det att packa. För imorgon jobbar jag HELA dan. Eller ah, 11-19.30. Dööööö. Så då lär jag inte orka packa när jag kommer hem..
nu ska jag duscha
ha det bra
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0