en bra fredagkväll!

Jag hade en jätte bra kväll igår. Allt började med att allt sket sig , men det löste sig bra endå:).
Vi började kvällen hos elin, med att äta mycket god mat sedan blev det diplom utdelning. Alla fick en "årets" . Jag blev årets egopicare. haha , fast så mycket ego kort tar jag väl inte? ;) Efter det blev det kladdkaka. Sen flöt kvällen på med mycket dans, skratt och sång. Jag hade as kul , och jag får tacka elin för denna bra kväll:) Och även till alla i mitt lag , ni är bäst brudar! plus att ni i apojkarna , ni är la helt ok ni med... ;)
Idag har jag inte gjort mycket. Duschat och vilat. Ska till jullan ikväll och sova där , för imon ska jag och mitt lag till småland(?) och leka :) trevligt


lite blider ifrån igår :)







Kommentarer
Postat av: elin

TTAAAAACK själv :D <3

2010-04-24 @ 15:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0