24 juli

Igår var en hemsk dag . Började jobba vid halv fyra så de va ju endå ok . Fick gå med regnjacka och stövlar , för det pissregna typ hela dan .. Aja , när jag väl började jobba var de kaos på jobbet . fick stämpla in tidigare för att fylla upp massa saker som inte fanns kvar . sen ställde jag mig i en kassa . Och då började jag känna mig lite konstig i magen , elr rättare sagt jag fick svin ont i magen . Sen blev det bara värre .. trodde seriöst att jag inte skulle överleva . Trodde jag skulle spy , för mådde skjut illla med . Så fick jag tanken ; vad händer om jag spyr på en kund ? .. haha hemskt , så jag sa till min skifledare att jag inte kunde stå i kassan , så jag fick ta matsal i stället . Som tur va gick de över tills jag slutade . Men då var jag helt slut .. Asså det gjorde så sinnes sjukt ont i magen , och jag vet inte vrf ? De var inte mensvärk iallafall .. Konstigt !

Idag blir det att  bara ligga i sängen tror jag . MIn chef undrade om jag kunde jobba imon , men de fråga hon igår när jag mådde som sämst så mitt svar blev nej .

Falli´n for you-colbie caillat
en sjukt bra låt :D

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0