10 juli

ledig dag idag :D så jävla gött . Blev väckt av pappi vid tio nån gång , va helt seriöst typ död .. haha donken tar livet av mig :O Aja . Idag åkte jag , mammi pappi o mattis till ikea . Skit tråkigt . Blir så jävla rastlös på Ikea ;O jätte jobbigt . Efter vi hade varit där åkte vi till team sprotia o hämtade linnena vi ska ha till åhus :D as snygga ju . Fast så klart hade min o johannas tröja blivit fel på . Men men , bara att byta . Men seriöst , fan va snygga vi kommer vara brudar ;)

Ikväll blir det bara chill , ska jobba imon med :O OCH på söndag .. Kommer dö . Men sen är jag ledig en vecka , och då ska jag till åhus och till gothia en dag med linn . Så de blir massa kul ju :D

Har börjat kolla lite smått på prison break igen . Det är galet bra , plus att alla är så jävla snygga ;O haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0