Trött & slitentjej

Tjo flöjt
Nu är 2008 över . Fan va gött . Känns som att 2009 får bli en nystart på alla fronter .
Klart kommer jag aldrig glömma 2008 . Massa kul och även
mindre kul hände år 2008 . Men det jag mest tänker på när jag tänker 2008
är på mina vänner . Jag har insett vilka som är mina riktiga vänner , och att dom
gör mig så jävla glad.  Dom behöver verkligen inte gör mycket , men bara dom
är där så känns det tryckt . Jag vill tacka er för att ni har funnits där och bara varit er .
Ni är det bästa som finns <3 .

Igår bar det av till johanna . Det va mycket kul . Först åt vi ,
kött och pommes ;D . Gott va de ( Dom som klagade kan ta sig i
stjärten ;D ). Sen va det lite chill med sing star och bara mingla runt lite .
Sen fick vi god efterrätt och sen var det dans som jälde . Hahah  , as
kuuul . Sen gick vi ut lite , och sen när vi kom hem kollade vi film och jag
var död ... haha så jävla trött att de fanns inte . Så redig som man är gick jag
och la mej .. först (A) haha .

Aja , det va en as kul kväll/natt/morgon . Tack så jätte mycket johanna & jossan
för att ni fixade detta :) . Måste bara skriva det jossan sa när jag och ellen kom ,
 `` prata inte med mej , min stubin är såå kort . Jag har inte suttit på 6 timmar ! ´´
HAHHA  , jag älskar dej josefine <3

Måste gå och typ dö framför tvn . Bilder kommer när ellen har sickat dom .
s

Kommentarer
Postat av: bästajohanna :D höhö !

det va så lite så hjärtat !<3

det va kul att du kunde komma ((:

nästa gång blire jullan och ellen som fixar sa dom vid frukosten ;) höhö !

Älskar dig hjärtat <3

2009-01-01 @ 18:25:02
URL: http://hhansson.devote.se
Postat av: bästajohanna :D höhö !

det va så lite så hjärtat !<3

det va kul att du kunde komma ((:

nästa gång blire jullan och ellen som fixar sa dom vid frukosten ;) höhö !

Älskar dig hjärtat <3

2009-01-01 @ 18:27:06
URL: http://hhansson.devote.se
Postat av: bästajohanna :D höhö!

det va så lite så hjärtat !<3

det va kul att du kunde komma ((:

nästa gång blire jullan och ellen som fixar sa dom vid frukosten ;) höhö !

Älskar dig hjärtat <3

2009-01-01 @ 18:27:32
URL: http://hhansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0