sliten och trött

Idag har jag jobbat . Var segt och tråkigt .. Jobbade bara
 fyra timmar men jag kan säga dig att det känns som år att jobba .
Tiden går så jävla långsamt , och jag går bara o kollar på klockan
hela tiden och det känns som den bara står still. Efter jobbbet hämtade
 pappa mej så åkte vi in och kollade på när herrarna spelade match .
 Dom vann as stort och det var en jätte tråkig match .
 
Nu sitter jag här as trött och skabbig . Känner hur jag luktar mc donalds svett ... hahah ;) så mysig är jag .
imon är det skola , ser verkligen inte i fram emot det . Usch o fy på skola . Det enda jag ser i fram emot är att jag ska ha på mig min nya klänning ;) kanske kommer en outfit bild imon , får se hur det går med den tekniska delen ;)

aja ska in och duscha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0