patetisk

Ligger här i sängen och funderar ... funderar på hur jävla patetisk jag känner mej just nu . Idag är ju nämligen allahjärtansdag . Mysigt för dom som är tillsammans med nån , ja . Men det är ju som dom som inte är tillsammans med någon blir som utpekade på nått sätt . Att här är vi som inte är tillsammans med nån , vi sitter hemma själva och glor på melodifestivalen. Okej jag kanske överreagerar , jag kan ju endå ha ringt en vän och haft en trevlig kväll men henne istället för att sitta själv .. men jag pallar inte .. aaaaaaaaaaah , jag vet inte vad det är med mej . känns som allt är bara upponer . Allt känns  knasigt och jag vet inte vad jag vill . Eller jo , jag vill bort här ifrån . Bort ifrån allt .. Kan bara vara nån dag , men bara bort ifrån allt ... usch o fy  vad jag känner mej trött på allt i min vardag just nu ..

förlåt för  mitt  lilla utbrott , men det är väl det bloggar är till för , skriva det man tycker och tänker just precis nu ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0