grattis till mej (:

Hej (:

nu var det asa längesen jag skrev men kände att jag måste ta tag i det , så duktig som man är så gjorde jag det .

så , idag fyller jag 16 (A) . Önskade mig mest kläder och så ....
Dagen började med att mamma och pappa kom in
och väckte mej innan dom skulle till jobbet ( typ 05.15 ) gött .
fick då en vit tunika ifrån gina trosor från gina och bh från lindex
och lite mer saker . Va inte riktigt klar i huvudet när jag fick allt de
 där , men jag uppfattade att det var inte allt utan när jag kom
 hem från skolan skulle jag få ett mycket större paket .

skoldagen flöt på bra och snart var jag hemma . pappa kom med
ett stort paket och jag öpnnade ..  och i ligger en bärbar dator :O hahah ,
asså jag trodde fasen inte att jag skulle få de , men TACK mamma och pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0