dega under täcket

Denna dag har gått riktigt fort , okej hela dan har inte gått än men jag menar skolan . Idag i skolan på engelskan skulle vi stå in för klassen och redovisa en intervjuv ( STAVNING?) ... usch och fy vad jag hatar o redovisa inför klassen när det gäller engelska . Känner mej helt kass i engelska och det blir inte direkt bättre om jag ska stå där helt själv ..
aja jag överlevde :P  ska lägga in lite bilder ifrån nyår , som jag har lovat .. Men kan tyvärr inte säga att dom blev så vackra ;)


Kommentarer
Postat av: xoxo

Detta är världens bästa blogg, tack för att du har börjat blogga igen nu följer jag bloggen varje dag och varje sekund :D

2009-02-04 @ 16:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0