min onsdag

nu kom jag precis hem ifrån skolan. Hade bara två lektioner idag. En vid halv nio, då var det matte som gällde. Och fy, vad jag är orolig över provet som är på fredag. Lär ju gå sådär! Men ska göra mitt bästa iallafall. Får ta och plugga i morgon med. Efter matten gick jag till bilskolan och pluggade för fulla muggar. Gick väl helt okej. Är klar med alla faserna, så nu kan jag köra massa repetionstester. Så nu är det bara till att fortsätta med den j*vla skiten.. (; Efter det så pluggade jag lite extra matte och sedan blev det frisörlektion. Vi fick klippa varann, och jag klippte samanta, och det blev kanon! Själv vill jag inte bli klippt, vill spara håret till sommaren. Vill ha jätte långt hår. Och gärna tjockt, fast inte för tjockt. haha vilka problem.. Nu ska jag fixa med lite bilder jag precis tog. Visar dom snart!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0