gbg

tjoho
idag, eller ah inatt, var det nog seriöst det varmaste jag har varit med om. Och så jävla kvaft och klibbigt. Låg där naken(morr) i ett lakan och svettades.. mysigt.
Vaknade ialla fall vid tio, och sen så fixade vi oss och sen åkte vi systrar in till gbg. Vi gick runt lite och hittade faktiskt ganska mycket! så det var massa nice. Efter vi hade gått där några timmar hämtade pappa oss, och sen åkte vi till mormor. Vi skulle fira Mathilda som fyller 20 imon!! gaaaalet gammal är hon. Tant! Så vi åt massa gott hemma hos momo. sen åkte vi och shoppade lite mer.
Imon ska hela familjen andersson vara på liseberg och fira mattis pattis. Det ska faktskt bli grymt kul! jag <3 liseberg.

jag är jävligt snygg
och jag känner att detta blev ett jätte seriöst inlägg och så!
puss på stjärtisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0