förlust emot kineser

partille cup gick inte jätte bra.. vi kom ju tillbslutspel. Och vi förloarade emot några läskiga kineser. Dom var seriöst som maskiner. Huuuur snabba och starka som helst! Men vi förlorade bara med en boll efter sudden.. Men mathilda och dom vann b! så det var ju bra:)
Idag så har jag jobbat. Ifrån öppning till stänging.. Trodde jag skulle dööö. För det är så äckligt väder ute va! man blir svettig bara man tar ett steg. Och där skulle jag stå och servera folk mat.. Åh så skönt att det passet är över!
Nu ska jag äta god mat. Sen blir det vmfinalen på tv. Spännande! Tror spanien vinner. Men ah, man vet aldrig!
ha en bra söndagskväll
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0