eclipse

hade en toppen kväll igår. Den bestod utav en tacotallrik på karma och bio. Och så klart massa mys med bästaellen. Vi såg på filmen eclipse. Och jag kan ärligt säga att jag inte är något fan av twiligt filmerna, men denna var faktiskt snäppet bättre än dom andra filmerna. Och jag tror jag blev lite småkär i jacob. Asså den kroppen? Och leéndet? jag smälte lite..
Idag har jag jobbat ifrån nio(var sjukt jävla jobbigt att gå upp vid sju..) till tjugo över fem. Seriöst, det var kaos på jobbet!Men det gick bra, och vi sålde massa. Så det var ju bra. Imon ska jag jobba också. Fast inte alls länge, så det blir chill. Fast det lär blir kaos imon med.. aja , posetiv ska jag vara:)



kolla kroppen.. man vill ju bara smakaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0