7/6

Idag var det somsagt jobb. Det gick jätte fort faktiskt, och fick sluta en timme tidigare, så jag var nöjd:) Innan jobbet gick jag in i addidas affären och fick med mig ett par tofflor. Ett par som man kan ha emellan matcher och så :)
efter jobbet blev det snabbt hem, sen packade jag väskan för stranden. Sen cyklade jag och mötte linn, så cyklade vi till tösa. Det var verkligen as gött att ligga där. Precis lagom varmt och vindstilla! Efter nån halvtimme kopm mathilda och gjorde oss sällskap. Hon hade spelat partille cup. Och imon ska jag också spela! Är så galet taggad!! Har inte rört en boll på typ två veckor, så det ska bli skit kul :)




Kommentarer
Postat av: L

jag ser ut som en strandad val. FUUUU!

2010-07-07 @ 19:50:54
URL: http://linnljungblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0