skolstart och en början på ett liv som pluggis !

Hej ,
ett tag sen jag skrev , har inte haft tid .
Igår spelade jag cup med hallandslaget ,
riktigt kul faktiskt :) vi förlorade inte alla (A) gött .

Idag började skolan igen . Hade riktiga
lektioner direkt . Kändes som vanligt när man
kom tillbaka , som om man inte hade varit borta på
lov en enda dag , ganska segt ..
Hösterminens betyg va åt helvete så jag har bestämt
mej att plugga minst en halvtimme varje dag ( förutom fredagar) .
Får se om det går bättre (:

Idag hittade jag en tapet som jag ska ha i mitt rum .
Den va vit och skimrade lite lätt i silver . Det var som eklöv
på den .. haha låter jätte fult , men den var värsta fin , så den får det bli (:

NU sitter jag här med bra musik i högtalarna och har en lillasyster
som sitter här o vill bara ha datan , så puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0