Härlig dag

Vaknade vid tolv idag , äntligen sovmorgon! väldigt efterlängtat ..
Vid två tog jag bussen in till kba och mötte upp mamma .
Hon skulle hjälpa mej att hitta jeans . Först va vi på kungsmässan ,
där hittade jag ett par läggings och en t-shirt med ett tryck på . Det hittade
jag på gina . Sen letade vi vidare efter jeans men jag hittade inga , så
då åkte vi till freeport .  Då gick vi in i äffären mango , där hittade jag en
 jeansjacka ! Jag blev hur glad som helst , det har jag verkligen velat ha
länge nu :) Sen gick vi till en affär där dom bara hade jeans och där hittade
jag ett par som satt as bra , så dom fick det bli. Så nu har jag äntligen
hittat ett par jeans jag trivs i :D Nu ska jag bara hitta ett par vår skor och
 vår jacka :)
T-shirten jag köpte :D
Nu ska jag duscha och prova alla mina fynd engång till (A)
sov gott , s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0