Halmstad klockan 10.00

Hej

Idag stog väckarklockan(mobilen) på 07.30 .. Kändes sådär .
Nyår tog mycket kraft ;) . Skulle vara i Halmstad klockan 10.00 .
 Skulle ha träning med hallandslaget . Det va ingen toppen träning
 direkt . Kändes som om det inte gav ett piss , men men , snart är
det sverigecupen så man måste vara lite samspelta .

Efter  vi hade tränat o så åkte jag hem och la mej framför tvn . Fy tusan
va trött jag va . Somnade en stund i soffan , sen när jag vakna mådde
jag så sjukt illa . Måste få sova ut imon ..

Imon ska jag nog in till kba en stund , kolla på lite jeans . Måste hitta jeans , men jag pallar aldrig prova jeans . Det är det värsta som finns .. haha

ska gå och lägga mej i soffan och chilla framför tvn .
puss s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0