två silver

sorry att jag har varit lite slapp med att uppdatera. Men har faktikt varit helt slut efter två dagar på aranäs open. Det Gick ialla falkl bra där. Två silvermedaljer fick jag med mig hem. Grymt tjejer!
Idag måndag var det huuur segt som helst att resa sig ur sängen och gå till bajsskolan. Men jag gjorde det och jag är stolt över mig själv att jag gjorde det.
Första lektionen var det muntliga nationella i engelska. Jobbigt att försöka prestera så tidigt på morgonen , men jag och erik fixade det kanon juuu. Efter det flöt dagen på. Gymmet idag , fy fan benen är döda. Känns att man har sprungit runt i lera i helgen..
Vid halv fem kom min mami och hämtade mig och vi åkte hem. Orkade inte träningen idag. Helt döende. Så jag har legat o tagit det lugnt. Jätteee skönt!
Imon är jag ledig och jag ska sova hela dan. Eller halva ialla fall.
ha det gött

jag gillar er brudar. Även fast ni är leriga
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0