torsdag fredag lördag

torsdag: skola och sedan träning. Hade mördar fysen på morgonträningen för magen. Min mage gjorde så ont dan efter kan jag lova er. Hoppas fan att det kommer synas också ;o
Träningen på kvällen var jobbig. Sprang ute , dog. Somna som ett litet lamm i min säng vid halv tio för att jag avr så död.
Fredag:stress!!! började med skola. Inget kul alls. Skippade tyskan. Snabbt hem. Packade min väska , sen drog jag till johanna h för att byta om. Sen åkte vi till johanna c för att förfesta lite. Sen åkte vi till maliin pe. Hon hade tjejmiddag sen fest. As nice. Hade jätte kul verkligen! tack för kvällen malin! åkte hem vid ett och dog i sängen.(bilder ifrån kvällen kommer snart.
Lördag: Mår faktiskt helt okej idag:D klart man är lite trött.. men ialla fall. Ikväll blir det smfinaler. Hoppas så att sävehof inte vinner :D::D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0