tisdag & onsdag

igår var det tisdag och jag hade ganska fullt upp.Det var som vanligt skola på dan. hade barnen på tingbergskolan för sista gången. SKÖNT, men lite tråkigt också. För nu kommer vi få ha vanliga lektioner under den tiden, och det innebär att vi kommer bara få lyssna när våran lärare som kommer stå och prata. Kuul. Kom och tänka på att det var en söt tjej ifrån tingbergsskolan som frågade mig om hon kunde få mitt nummer. haha , jo men visst ;) eller inte..
efter skolan hade vi träning. kanon kul, fast inte så lång denna gång. Sen när jag och mattis skulle gå till bussen , spöregna det. så vi såg ut som två dränkta katter(Y).
När jag kom hem så provade jag min nya klänning som hade kommit på posten(:D:D:D) och den var mycket fin. Men man måste vara lite brun om man ska ha den, för annars typ smälter jag in i det rosa på klänningen. haha
bilder ifrån igår.
snygg rubbeee


idag har jag haft en kort skoldag. Bara två föreläsningar . Sen gick jag och jullan till kungsmässan och fyndade lite. Bilder kommer sen. Efter vi hade varit där blev jag hämtad av min mamma, och då åkte vi först till willys och sedan hem. När jag kom hem la jag mig och pressade lite, fast det blåste som tusan.. Men men, lite färg fick jag allt.
Nu ska jag färga håret
ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0