lördag/söndag

åh, filmen(the last song)jag såg igår var ju hur bra som helst! Grät jätte mycket, emn den var för fin asså. Gud, alla i salongen satt nog och grät , haha. Så när jag och mathilda gick därifrån var vi jätte röda i ögonen. Fint! Men seriöst, gå o kolla på den! ni kommer inte bli besvikna.
Innan bio tog jag och mathilda en glass och gick runt lite.Det var ju jätte fint väder så det var mys.
Vi kom hem vid tolv och då var mammas och pappas fest i full gång. Mamma sa det att en av hennes vänner hade precis strippat när vi hade kommit. hahah dom är seriöst störda.
Idag har jag jobbat.. Inte kul. Gick dåligt också.. menmen
Nu ska jag kolla på massa repriser på tv och äta rabarberpaj.

träffa jessi igår på pendeln innan bion

glassssss



satt på donken och väntade på att pendeln skulle gå efter bion

haha mina ögon var jätta svullna och röda efter filmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0