lång måndag

sitter här rödrosig om kinderna,mätt och trött.
Min dag har varit lång, men bra. Hade skola ifrån 8.25 till 16.25. Lång, men det gick faktiskt fort. HAde engelska på morgonen och det sög. Usch, har nationellt i det imon. Fyy, får se hur det går. Efter det hade vi matte, sög det med=). På fysen var vi ute och spelade lite fotboll i det fina vädret. Sen när vi inte pallade fotboll blev det att lägga sig och sola. Det brännde gött, och nu är jag rosa om mina kinder.
Skolan fortsatte , och vid fem blev det träning. Det var kul. Men jobbigt.. Sprang ute efter. Fy tusan. Min kondition är verkligen inte på topp kan jag lova. Men det hoppas jag kan ändra på snart.
Nu är jag galet trött. Ska nog sova snart. Men måste kolla på svenska hollywood fruar ::D:D
ha det gött
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0