kungsbacka kampen

min onsdag började med nationellt prov i matte.. Den sög ju ganska hårt måste jag säga. Provet gick inte jätte bra.. var inte säker på nån fråga tror jag;o kul.
Efter provet, hade vi en lektion, syslöjd, sen slutade vi. Fast idag var det "kampen om kungsbacka"(lindälvskolan möter våran skola i massa grenar) så då stannade vi kvar och kollade på det. Det var as mycket folk, och jätte bra stämning. HAha , fast jag tyckte det var en smula töntigt endå. Stå och ha värsta hejaramsorna för våran skola (Y)
Jag stannade inte jätte länge, det var ju så jävla pinsamt för aranäs var så jävla dåliga.. haha, förlora typ alla matcher, men sen fick jag reda på att dom vann endå..?
Aja, när jag kom hem blev det lite plugg. Sen chill
Imon börjar jag jobba. Både glad och inte glad för det.. haha =) men det kommer gå bra hoppas jag. Skönt endå att börja igen. Så att pengarna rullar in;)

lite bilder ifrån kampen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0