kort dag

vaknade med ett leende på läpparn idag, för det var jätte soligt ute! Och jätte varmt :D:D När jag satt på bussen så svettades jag nästan i min skinnjacka, då måste det ju vara sommar?
Min första lektion idag var tyska. Har inte haft tyska på jätte länge känns det som. Fick ialla fall reda på att jag hade fåt G på mitt prov!!!! wooohoo , jag äger. Hade fått 19 poäng över g till och med, grymt sofia!
på tyskan fick vi även en läxa, att vi ska prata på tyska om något, inför en grupp på fredag. Hallå eller, jag kan inte snacka tyska? kommer stå där dom en idiot och inte kunna säga någonting=D kul
Efter tyskan hade vi svenska, skrev på min litteraturanalys. Inget kul alls.. Förstår inte varför allt jobbigt kommer nu i slutet av terminen?
efter svenskan hade jag syslöjd. Syr en tunika , tror den kommer bli fin=) Värsta kul med syslöjden nu när man får göra vad man vill =)
Hade kort dag i skolan, så jag slutade efter syslöjden. Då åkte jag hem och satte mig och pluggade i solen. Pluggade pedagogisk ledarskap, och det suger. Blev inte klar med allt, men en del är ialla fall klar.
min outfit idag. ganska så slapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0