kebab& en cykeltur

eftermiddagen har varit mycket lugn. Kollade på sävehof-lugi på tv, och sävehof vann tyvärr.. Fasen Lugi , ni skulle ju ha vunnit! Aja , sen så blev det att beställa en kebab tallrik. Så vi åkte och köpte även godis på vägen när vi hämtade den. Muuuums säger jag bara!kan ju säga att jag blev hur mätt som helst.

Efter jag hade mölat i mig den så blev det att kolla lite mer tv. Men fick lite panik att bara ligga i soffan och kolla på nått dåligt pogram. Så jag tog tag i julia och gick ut och cyklade i en halvtimme. Bra jobbat måste jag säga! Det är ju värsta fint väder ute nu så, det var skönt:) fast det luktar bajs här på landet.. dom sprutar ju bajs på åkern vid oss. GOTT




snyggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0