jag är duktig

Idag var det min första dag på jobbet. Det var faktiskt lite nervöst innan, man vet ju inte hur många nya det har kommit och man vet ju inte hur alla reagerar och så. Men det var bara bra=) Många gamla jobbarkompisar som var där som var kul o träffa!
Själva jobbet gick faktiskt helt okej. Trodde jag skulle få börja ifrån början igen, men matsal och massa sånt. Men icke, jag fick gå till kassan(fast hade en som backade upp mig, men endå) och det var kul. Kändes skönt att jag inte behöver gå om kursen och sånt:)
Dagen gick faktiskt snabbt, och jag jobbade även över en timme och en kvart! Känner mig så duktig faktiskt. Från att bara sitta i soffan till att jobbaaaaa igen. Gött
efter jobbet blev det snabbt hem, duscha, sen gick hela familjen till familjen Ljungblad på middag. Mycket trevligt, fast jag var så sjukt trött.. Donken tar krafterna ifrån en! Så det blev en väldigt tidig hemgång för mig och mathilda.
Nu sitter jag här och känner att jag måste verkligen gå och lägga mig. Jobbar även imon, så då måste jag vara pigg;)
så sov gott, för det kommer jag göra
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0