huvudvärk

Har haft huvudvärk hela dagen idag. Jätte kul verkligen. Har aldrig annars huvudvärk så jag förstår inte varför jag fick det just idag. Skolan idag var låång och tråkig. Var ganska slappa lektioner, men med min huvudvärk så var det jobbigt. På syslöjden så gör jag en tunika, och ååh jag vill bara att den ska bli klar! fast den ser lite skev ut.. haha
Vid klockan fem idag så hade jag handboll. Jag var så jäkla opepp på det. Hade fortfarande huvudvärk och var sjukt trött. Kände att det inte skulle bli nån toppen träning för min del. Men jag var med i början, men gick av efter  en halvtimme. Kändes så jäkla onödigt att jag ens var där. Att jag ens försökte, när jag verkligen inte ville. Men jag gick av, och satt där och drack massa vatten. Sedan åkte jag hem, åt, och nu är nästan huvudvärken borta! så skönt.
Nu ligger jag redan i sängen. Ska försöka sova tidigt idag. Jag funkar inte om jag inte får tillräckligt med sömn. så ha en go natt ;)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0